Вхідні групи При вході в будь-яку будівлю, ми, в першу чергу, звертаємо увагу на зовнішнє облаштування, фасад, двері. Але увійшовши всередину, інтерес переключається на сам вестибюль, хол для ліфта і різні зони при двері.

Вхідною групою можна назвати повноцінний архітектурний комплекс, який, безумовно, заслуговує уваги.

Зовсім недавно над цим питанням ніхто ретельно не працював – ми входили у звичайну двері, за якою гуляв напівтемрява, а за простеньким вестибюлем спостерігав охоронець, що сидів у своїй сторожці. Такі споруди зустрічаються і зараз, найчастіше у невеликих центрах, де під оренду здається безліч приміщень, що викуповуються під офіс, а також в деяких супермаркетах.

Будь-яка фірма або продуктовий магазин, працює, в першу чергу, на клієнта, тому їхнє завдання – показати своє ставлення і гостинність, а значить наявність вхідних груп просто необхідно, що дозволить скласти правильне перше враження, наводячи на думки про престижність компанії. Індивідуально розглядати це питання необхідно в тому випадку, якщо вхідні двері підбираються під елітний торговий або бізнес-центр. Переглянути різні варіанти можна тут - ekosouz.ru.

Перше, що ви бачите, перебуваючи біля будь-якої будівлі – фасад і зовнішнє оформлення будівлі. У підсвідомості ви звертаєте увагу на всі ці, можна сказати, дрібниці, які відкладаються у вашому мозку, але там і відбувається формування довіри до тієї чи іншої компанії, та її рівень залежить від того, наскільки ефектно на вас подіяло побачене. Потенційні клієнти і партнери, незважаючи на всі подальші рішення, зустрічають будівля компанії «по одягу», тому вона повинна бути з голочки.

Вибираючи вхідні групи, необхідно відштовхуватися від трьох основних принципів, які роблять їх – ефектними, красивими і безпечними. Перша задача – залучити клієнта, а вже після – забезпечити якісну пропускну здатність і зручність. Група повинна бути довговічною, стильною, і, в разі чого, використовуватися як один з виходів при евакуації будівлі.

Зазначимо, що вхідні групи, встановлені у бізнес-центрах, кардинально відрізняються від аналогів, що застосовуються для торгових комплексів. І різниця тут не тільки в зовнішньому вигляді, використовуваних будівельних матеріалах, але в самому призначення. Торговельні комплекси оснащуються вхідними групами, як перехідних етапів у вестибюль будівлі, що служить, в основному, рекламної майданчиком, яка свідчила інформацію про те, чого варто чекати клієнта.

Щоб правильно організувати зовнішній фасад будівлі, рекомендується звернутися за допомогою до кваліфікованого дизайнера, який допоможе підібрати одну з безлічі ідей, обов'язково відповідає всім вашим вимогам.